Technický servis

Poradenská činnost

Image 0 -

Pro lepší orientaci zákazníků provádíme převody jednotlivých norem a nebo správnou identifikaci požadované jakosti při neúplném zadání zákazníka. V případě požadavku zákazníka navrhujeme pro jeho potřeby možnost použití určitých typů ocelí s přihlédnutím k jejich vlastnostem z pohledu chemického složení, mechanických hodnot, tepelného zpracování a požadavků na úpravu povrchu dodávaného materiálu. Následně pak doporučujeme přijatelnou náhradu možného použití podobných typů ocelí.

Kontrolní činnost

Nedílnou součástí technického servisu je kontrolní činnost. Provádí se přezkoumání objednávky, porovnání objednávky s kupní smlouvou a porovnání kupní smlouvy s atestem. Nakonec proběhne vizuální vstupní kontrola zboží. Veškerá tato činnost směřuje k bezchybnému přijetí zboží a jeho naskladnění. Díky těmto opatřením nemáme doposud evidovanou žádnou závadu materiálu z vlastní viny.

Reklamace

Vyřizování reklamací je z našeho pohledu jedna z prvořadých povinností. Snažíme se vždy co nejrychleji a s minimální újmou našich zákazníků vzniklé nedostatky řešit a odstranit. Vzhledem k velké propracovanosti pracovních postupů našich zaměstnanců a kontrolní činnosti technického servisu je těchto nedostatků minimální množství. Většina reklamací není z naší viny, ale přechází na naše dodavatele, které informujeme a snažíme se vzájemnou spoluprací nedostatky eliminovat.

<< zpět

novinky
Nová pila Kasto
30.09.2017
Strojový park Dělícího centra byl rozšířen o novou, v pořadí již šestou pilu, KASTOwin A5.6. ...více informací zde
20.výročí od založení firmy
17.03.2016
Dne 18. 3. 2016 slaví firma FS Kladno 20.výročí od svého založení.
rozšíření sortimentu
22.01.2016
Vážení obchodní partneři, rádi bychom vás informovali o rozšíření našeho sortimentu o jakost 34CrNiMo6+QT od průměru 80-280mm od 01.02.2016.
anketa
Jak nakupujete materiál ?
Jinak (16%)
Celkem hlasovalo: 161