Pro lepší orientaci zákazníků provádíme převody jednotlivých norem a nebo správnou identifikaci požadované jakosti při neúplném zadání zákazníka. V případě požadavku zákazníka navrhujeme pro jeho potřeby možnost použití určitých typů ocelí s přihlédnutím k jejich vlastnostem z pohledu chemického složení, mechanických hodnot, tepelného zpracování a požadavků na úpravu povrchu dodávaného materiálu. Následně pak doporučujeme přijatelnou náhradu možného použití podobných typů ocelí.
Nedílnou součástí technického servisu je kontrolní činnost. Provádí se přezkoumání objednávky, porovnání objednávky s kupní smlouvou a porovnání kupní smlouvy s atestem. Nakonec proběhne vizuální vstupní kontrola zboží. Veškerá tato činnost směřuje k bezchybnému přijetí zboží a jeho naskladnění. Díky těmto opatřením nemáme doposud evidovanou žádnou závadu materiálu z vlastní viny.
Vyřizování reklamací je z našeho pohledu jedna z prvořadých povinností. Snažíme se vždy co nejrychleji a s minimální újmou našich zákazníků vzniklé nedostatky řešit a odstranit. Vzhledem k velké propracovanosti pracovních postupů našich zaměstnanců a kontrolní činnosti technického servisu je těchto nedostatků minimální množství. Většina reklamací není z naší viny, ale přechází na naše dodavatele, které informujeme a snažíme se vzájemnou spoluprací nedostatky eliminovat.
<< zpět